Stadionin Pallo on Helsingissä 1976 perustettu perinteikäs koripalloseura. Aiemmin olimme mukana sarjatoiminnassa mutta viime vuosina olemme toimineet harrastepohjalta. Kiinnostuksen mukaan osallistumme myös erilaisiin senioriturnauksiin. Pelanneet olemme mm senioreiden MM- ja EM-turnauksissa.

Pelailemme Vuorikadun palloilusalissa (Hotelli Arthur 8. krs) lauantaisin klo 18.00.-19.30.

Lisätietoja joukkueen yhteyshenkilöltä Seppo Siika-aholta: seppo(at)mallaswhiskyseura.fi, 050-3566 817.

Laji Koripallo
Kotipaikka Helsinki
Sarja Harraste + erilaiset senioriturnaukset
Jäseniä 49 (Pelaajalista)
Joukkue on avoin uusille pelaajille. Katso joukkueen ilmoitus pelaajapörssissä.
Joukkueella ei ole tulevia tapahtumia. Kirjaudu sisään luodaksesi uuden tapahtuman.
Jorma, profiilikuva
Jorma

Hei Markku K, Jari S, Veikko L jne. tulkaa Steiner koululle tiistai-iltaisin! Tapsa V liittyi jo joukkoomme!
Seniorikoripalloseura Mursut haluaa pelaajia tiistain vuorolleen. Seuran vetäjä Pekka Ropponen pyysi ilmoittamaan Stapan ja Pusan pelaajille, että nyt voisi aloittaa tiistai-iltaisin treenit klo 19 30 Steiner-koululla tai entisellä Karjalan koululla Ruskeasuolla Paraistentie 3. Voin vakuuttaa, että harjoitusten tempo on juuri meidän ikäisille sopiva.
Lisäksi Espoon- Helsingin ikämiessarjassa pelaava AG eli Akilles Gubet tarjoaa mahdollisuutta liittyä heidän ryhmäänsä jolloin voisi pelata Espoon 60-sarjassa. Jos haluat soittaa mulle asiasta niin numero on entinen 0407013906. Itse en terveydellisistä syistä voi sitoutua otteluihin tai treeneihin lähikuukausina mutta myöhemmin kyllä kunhan saan luvan lekureilta.

Markku, profiilikuva
Markku

Tämä oli hyvä asia ja täytyypä yrittää käydä näissä treeneissä.

Lue loput viestit